Het Team 2018-06-07T15:17:20+00:00
Rick de Vlieger
Rick de VliegerDirecteur
“Kansen zijn als bussen. Er stopt er altijd wel eentje.”

Als directeur van Conversive wil ik state of the art online marketing oplossingen bereikbaar maken voor iedere online marketeer.
Als team zorgen we ervoor dat we iedere dag iets meetbaar verbeteren. Hierdoor kunnen we -ook in deze sterk ontwikkelende markt- Champions League spelen.

Pauline Vrugteveen-Schneider
Pauline Vrugteveen-SchneiderManaging Consultant
“It’s not only about ideas. It’s about making ideas happen”

Als Consultant wil ik de vraag van de klant zo goed mogelijk begrijpen. Ik verdiep me graag in alle mogelijkheden om het vraagstuk vervolgens zo goed mogelijk te beantwoorden en door te vertalen naar onze Operations Afdeling. Met een passie voor zowel Online als Offline Marketing geloof ik vooral in de kracht van Crossmediale campagnes.

Floris Haselager
Floris HaselagerManaging Consultant
“Life shrinks or expands in proportion to one’s courage”

Door aannames te vermijden en goed te luisteren naar onze klanten, komt de vraag achter de vraag naar voren. Met deze aanpak wordt de juiste strategie gekozen en help ik klanten bij het realiseren van hun doelen. Ik geloof in de kracht van ons multidisciplinaire team waar bewezen ervaring en nieuwe kennis elkaar versterken.

Alain van den Donk
Alain van den DonkOnline Marketing Consultant
“Succes begint bij een keuze”

Als consultant ben ik dagelijks bezig met de klanten in mijn portfolio. Ik heb wekelijks contact met mijn klanten, leer van hen over de markten waarin zij opereren en probeer die kennis eigen te maken. Op een gegeven moment raak je bekend met de markt en kan je met de klant mee gaan denken. Het leukste van deze functie is het vinden van manieren om de klant verder te ontwikkelen en meer handvatten te geven om hun doelstellingen te bereiken.

Valentijn Putker
Valentijn PutkerOnline Marketeer
“Google only loves you when everyone else loves you first”

Als Online Marketeer ben ik dagelijks bezig met het optimaliseren van mijn campagnes. Dit doe ik door gericht te adverteren, data te analyseren en prestaties van de website te verbeteren. Naast campagnes managen ben ik bezig met de implementatie van analytische tools en het opzetten van campagnes via verschillende media kanalen. Dit zorgt ervoor dat we complete marketing campagnes over meerdere kanalen uit kunnen zetten om elkaar te versterken en optimaal rendement te behalen.

Niels Tukker
Niels TukkerOnline Marketing Consultant
“Onderbuikgevoel niet vertrouwen? Zeker wel! Maar zorg er wel altijd voor dat je een gezond dieet aan data hebt.”

Eigenlijk willen we allemaal zeggen dat we data-informed zijn en niet data-driven. Daarom vind ik het belangrijk om strategie en advies niet alleen te baseren op metrics. Zo raak je niet verdwaald in gegevens en kan je de juiste keuzes maken. Intuïtie maakt nog steeds uit. Als je altijd maar wacht tot je 99% zekerheid hebt op basis van de data dan ben je waarschijnlijk te laat!

Lorenzo Moendir
Lorenzo MoendirCampagne Manager
“If you don’t know where you are going, every road will get you nowhere”

Als campagne manager heb ik een portfolio aan klanten waar ik campagnes voor opzet en manage op verschillende platformen. Dit betekent dat ik me dagelijks bezig houd met het optimaliseren van de campagnes om het maximale rendement uit de campagne te halen. Ik vind het een privilege om mee te denken met bedrijven uit uiteenlopende industrieën, dit resulteert in een breed scala aan kennis en ervaring.

Tessa Kolfschoten
Tessa KolfschotenCampagne Manager
Als Campagne Manager voer ik operationele taken uit op gebied van Display- en E-mail marketing. Dagelijks ben ik bezig met het analyseren en optimaliseren van diverse campagnes. Door in de cijfers te duiken, goed contact te houden met de opdrachtgever en de accountmanager kan de campagne constant geoptimaliseerd worden. Waardoor er betere resultaten behaald kunnen worden!
Babet Keijzer
Babet KeijzerStagiair
“Positiviteit brengt je verder”

Als stagiaire leer ik de fijne kneepjes van het marketing vak. Dit sluit goed aan op mijn opleiding Commerciële Economie en kan ik direct mijn kennis toepassen in de praktijk. Ik ben vooral bezig met social media, de huidige trend binnen marketing. Dit is dan ook mijn onderzoeksonderwerp wat ik ga uitvoeren als afstudeeropdracht voor Conversive.