AdWords 2018-06-11T10:32:03+00:00

Maximaal resultaat met Google AdWords

Plaatsen, beheren en optimaliseren

Adverteren op AdWords betreft het plaatsen, beheren en optimaliseren van advertentiecampagnes binnen zoekmachines van met name Google. De advertenties zijn te richten op specifieke zoekopdrachten. Dit is een resultaatgerichte, flexibele en efficiënte wijze om de doelgroep te bereiken.

Remarketing
Veel verkeer naar de website is belangrijk, maar het laten terugkeren van een bezoeker is minstens zo belangrijk. Met remarketing worden bezoekers gedurende een korte periode intensief geconfronteerd met jouw dienst of product. Dit creëert niet alleen terugkerend bezoek, maar resulteert ook in een ´top of mind´ positie bij potentiële klanten.

Conversie of Branding
Advertenties kunnen worden geplaatst op zowel longtail termen als kwalitatieve zoektermen. Afhankelijk van het doel van de campagne zullen de advertenties geoptimaliseerd worden. Het managen van de AdWords campagnes omvat de volgende werkzaamheden:

  • Definiëren keywords en zoektermen.
  • Opzetten dynamische advertenties.
  • Koppeling Google AdWords aan Google Analytics account.
  • Inregelen bid management en eventuele bid management tools.
  • Maandrapportage op basis van views, clicks en CPO.
Het volledige logo van Google Adwords
WIj maximaliseren resultaat door de vindbaarheid in zoekmachines zoals Google, Yahoo en Bing te verhogen.

Verhoog jouw online zichtbaarheid in zoekmachines

Start nu met Adwords en wordt optimaal vindbaar binnen zoekmachines en voor jouw doelgroep! Veel internetgebruikers maken gebruik van zoekmachines om een geschikte leverancier van een product of dienst te vinden, heb jij je Adwords nog niet in orde? Of heb je wellicht advies nodig? Wij helpen je graag, neem snel contact op!

Wist je dat...

Het bovenste zoekresultaat van Google gemiddeld een CTR van 7% heeft

Zoekmachine Marketing
Contact