Snapchat-advertising 2018-06-11T10:31:19+00:00

Bereik jouw doelgroep op een van de snelst groeiende Social Media platformen

Op een interactieve manier in contact komen met je doelgroep

Snapchat is in 2011 begonnen als een platform waarop gebruikers een foto konden delen voor een bepaalde tijd, waarna de foto verdwenen was en niet terug gekeken kon worden. Ondertussen is het platform flink uitgebreid en is video een groot onderdeel van het platform geworden. Dagelijks worden er 10 miljard video’s bekeken waardoor het een grote concurrent is van platformen zoals Facebook en Youtube. In kwartaal 4 van 2017 rapporteerde Snapchat 187 miljoen dagelijkse gebruikers. Dit aantal groeit gemiddeld met 4% per kwartaal. Gemiddeld wordt de applicatie 25 keer per dag geopend door de gebruiker en besteden ze meer dan 30 minuten binnen de app. Afgelopen jaar is er binnen Snapchat een omzet van €676 miljoen gedraaid. Dit is meer dan een verdubbeling ten opzichte van 2016. Zorg dat jij gezien wordt en pik jouw deel mee!

Het logo van Snapchat
Samen met jou gaan we bepalen wat het doel van de campagne is. We stellen doelgroepen op en zorgen dat het doel aansluit op de advertenties die ingezet worden. Vervolgens zetten wij de campagne op en optimaliseren we deze doorlopend.

Bereik je doelgroep van nu of de toekomst via Snapchat

Snapchat is een enorme speler in de Social Media wereld met maar liefst 187 miljoen gebruikers. In Nederland alleen zijn dit er al 3,9 miljoen. Bereik deze potentiële klanten op een speelse manier met advertenties op Snapchat. Target nauwkeurig met verschillende advertentie formats. Neem contact op om te kijken wat we voor jou kunnen doen.

Wist je dat...

Een snapchat gebruiker zijn app gemiddeld 25 to 30 minuten per dag gebruikt

Media Producten
Contact