Display-Advertising 2018-06-12T14:06:18+00:00

Bereik bestaande en potentiële klanten overal op internet en start direct met overtuigen

Of herinner je non-converters op subtiele wijze aan hun aanstaande aankoop

Programmatic Display is het algoritmisch inkopen van advertentieruimte op het wereldwijde web. Dat betekent dat jij met jouw merk overal op het internet jouw doelgroep kunt bereiken. Daarbij bepaalt een algoritme op basis van prestaties en engagement waar jouw doelgroep het beste te bereiken is. Door relevante creatives te gebruiken kun je verschillende doelen bereiken met programmatic display. Het voornaamste doel waar je display voor inzet is voor het uitbouwen van jouw merk door je merk onder de aandacht te brengen van een groot aantal mensen.

Display is bij veel van onze klanten in de meeste gevallen het eerste contactmoment, waarna de conversie op een later tijdstip plaatsvindt via een ander kanaal. Met display kun je een groot aantal contactpunten realiseren, overal op internet, op ieder apparaat. Laat hen kennis maken met jouw merk. Maak display een onderdeel van jouw online marketing strategie.

Het logo van Display
Display kan een sterke invloed uitoefenen op jouw conversies. Touch (kom in aanraking met je doelgroep), Tell (vertel je verhaal), Sell (zet je doelgroep aan tot actie).

Het eerste contactmoment bij de klant moet meteen goed zijn. Conversive kan dit voor jouw doen!

Wil jij een groot aantal contactmomenten met de klant creëren en iedereen kennis laten maken met jouw merk? Dat kan! Door het inkopen van advertentieruimte en het analyseren en bijsturen van de campagnes laat Conversive jouw doelgroep kennis maken met jouw merk!

Jouw merk onder de aandacht brengen?

Dat kan met Display advertisement

Media Producten
Contact