Informatie e-mail marketing 2018-06-20T14:03:36+01:00

Personalisatie-mailings

Retarget jij je websitebezoekers al via e-mail?

Het icoon van E-mail Marketing van Conversive Online Marketing

Voor adverteerders met een e-maildatabase van meer dan 20.000 adressen heeft Conversive nu een super interessant product: 

Personalisatie-mailings!

Hoe werken Personalisatie-mailings?

Op het moment dat een bezoeker op je website komt, wordt deze geoormerkt. De unieke  software die Conversive implementeert detecteert of deze bezoeker bij je is ingeschreven voor de nieuwsbrief of niet. Als dit niet het geval is, dan kunnen wij de bezoeker overhalen zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Is deze al ingeschreven, dan wordt de bezoeker in een categorie ingedeeld. Aan de hand van de categorie en de bezochte pagina’s wordt de volgende e-mail die je verstuurt automatisch gepersonaliseerd.

Implementatie is eenvoudig

Personalisatie-mailings zijn eenvoudig te implementeren. Conversive kan koppelingen realiseren met vrijwel alle bekende e-mail service providers (ESP’s). Eventueel kan Conversive je begeleiden bij de migratie naar een professionele ESP.

Optimalisatie en beheer

Na de implementatie kan Conversive je helpen bij het optimaliseren van de e-mails. We zorgen ervoor dat de conversie goed kan worden doorgemeten, A/B-testen de mailings en voeren verbeteringen voor je door. Mits gewenst kunnen we zelfs de e-mails voor je versturen.

Laat uw gegevens achter voor nog meer informatie over e-mail marketing

E-mail marketing producten
Contact