//De driehoek van affiliate marketing in één event

De driehoek van affiliate marketing in één event

Als affiliate goeroes waren wij afgelopen donderdag 12 april aanwezig bij het Affiliate Blogger event. Het event was volledig ingericht op dit onderwerp. Van publishers, affiliate netwerken tot aan bloggers. Velen uit de business waren aanwezig.

Na een mooie aftrap op de hoofdtribune van de Amsterdam Arena, waar een interessante Key note presentatie werd gegeven door de affiliate marketeers van Adidas, mochten we naar binnen en begonnen verschillende expertpanels en Key Note presentaties.

Onze campagne manager Tessa Kolfschoten deelt haar ervaring over deze dag:
“Ik mocht het expertpanel over Kortingscodes leiden. Voor mij best spannend om te doen, omdat ik vaak liever toeschouwer ben dan dat ik op het podium sta.

Panelleden Justus Kamerbeek (Booming), Maurice van Son (BESTSELLER), Alwin Snippe (Greetz) en Eric Vis-Dieperink (Pepper.com) gingen in op stellingen als: Ieder bedrijf moet kortingscodes inzetten om goede affiliate marketing te bedrijven, de toegevoegde waarde van kortingscodes is minimaal en kortingscode websites zouden de hele customer journey, van inspiratie tot conversie moeten bedienen. Daarna waren er nog vele vragen vanuit het publiek, die niet allemaal beantwoord konden worden vanwege de beperkte tijd.

Interessant was met name dat ieder panellid uit een andere tak van affiliate marketing kwam.”

Conversive was zichtbaar met haar roze kraam en op het podium. Zo stonden er medewerkers op het podium als panel leiders en experts. Er is genetwerkt, informatie uitgewisseld en inspiratie opgedaan. Een geslaagd event!

2018-04-19T09:52:18+00:00 18 april 2018|Nieuws|0 Comments

Leave A Comment