DMEXCO 2016 is weer voorbij en Conversive kijkt terug naar een zeer succesvolle beurs. Wij hebben daar de Benelux gepitched voor Duitse adverteerders en er is veel interesse getoond in het potentieel van de Benelux markt en de propositie die Conversive biedt voor buitenlandse adverteerders. Dus let op, de Duitser komen in grote getalen naar Nederland en België.

De presentatie over “Audience-driven Marketing” van Zalando is interessant om te delen, omdat Conversive vergelijkbare aanpak opzet met haar klanten. Zalando ontwerpt haar marketing communicatie steeds meer op de wens van de klant in plaats van wat zij willen verkopen. Aan de hand van de data begrijpen ze steeds beter wat de klant écht wil. Met data van het shopgedrag, zoekgedrag, bewegingen over de website en natuurlijk de aankopen, maar ook de aankoopintenties, zijn zij in staat om individuele aanbiedingen op het juiste moment op de juiste plek aan te bieden. Hierdoor stijgt de conversie in de testcase tot wel 200%.

Wij waren twee dagen vertegenwoordigd en er zijn veel relaties aangehaald, vele nieuwe mensen ontmoet en natuurlijk de markt verkent op gebied van technologie en innovatie. Dus veel partners, Internationale en Duitse agencies en natuurlijk adverteerders gesproken en daarnaast kennis en inzichten opgedaan in de Duitse markt. Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!

Heeft u ons tijdens DMEXCO gemist? Doe dan alsnog de performance check via onderstaande link:

http://www.conversive.nl/dmexco