Presentatie: meer rendement met conversie attributie

Op 26 januari gaf Joris Goossens, directeur van Conversive, een presentatie over conversie attributie op de IMME. De vragen wat is conversie attributie en waarom is het handig kwamen aan bod en werden verder uitgelegd aan de hand van verschillende cases.

Bekijk hieronder de presentatie.

Henk Gankema

Over Henk Gankema

Voor mij is de passie voor e-commerce ontstaan bij Bobshop.nl. Met een klein team hebben we dit bedrijf tot een nationaal bekende pure player uitgebouwd en heb ik mij gespecialiseerd in online marketing. Hierbij heb ik vooral affiniteit met kanalen die conversiegericht zijn, zoals affiliate marketing, productfeedmarketing en vergelijkingssites. Als nuchtere Groninger houd ik van hard werken, resultaat boeken, maar ook gezelligheid en humor op de werkvloer. Ohja en iedere ochtend van 9 tot 10 ga ik volledig uit mijn dak tijdens het "foute uur" van Q-music.

Tags:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Laatste Tweets: Badkamerwinkel.nl – Scherp geprijsde aanbiedingen in de Badkamer outlet!: Bij Badkamerwinkel.nl is er nu de Ba... http://t.co/sFC0jcfpsL
1,087 mensen volgen Conversive